Menu
Tablet menu
A+ A A-

Skupinové lekce

  • Zobrazeno: 14905

Nechcete cvičit sami a neznáte nikoho, kdo by dnes šel s vámi do posilovny, na pásy nebo na spinning? Vyberte si některou z našich skupinových lekcí ve FIT PARK pod vedením odborných trenérů. V našem fitness máte na výběr spoustu možností.

Funkční trénink

Vysoce intenzivní intervalový trénink je účinný nástroj k udržení aktivní svalové hmoty, podpoře kardiovaskulárního systému a redukce váhy. Je jedním z nejúčinnějších tréninků přesto, že zabere pouze krátký čas. Na rozdíl od ostatních kardio a posilovacích aktivit, však není stavěn na střední intenzitě, ale na střídání maximální a nízké intenzity, což však pro tělo představujte daleko větší zátěž.

Kruhový trénink

Jedná se o tréninkovou metodu, která využívá velkého množství variabilních cviků a cvičebních stylů a pomůcek a tak zapojuje komplexně celé tělo. Napomáhá zpevňovat tělo a aktivuje účinné spalování tuků. Díky udržení tepové frekvence na vyšší úrovni během celého cvičení podporuje činnost kardiovaskulárního systému a povzbuzuje metabolismus.

BOSU®

Velmi populární fitness pomůcka je balanční půlbalón BOSU Balance Trainer. Při tréninku se důkladně procvičí celé tělo a zapojí se hluboké svalstvo. Efektivně zpevňuje a posiluje svaly celého těla a také pomáhá při odstraňování svalových disbalancí. Vývoj rovnováhy je dalším plusem.

TRX®

TRX závěsné popruhy je originální fitness pomůcka, která při cvičení využívá pouze váhu vlastního těla. TRX je také unikátní v tom, že zátěž se dá upravovat pouze nastavením polohy svého těla, a proto je toto cvičení vhodné úplně pro všechny lidi bez ohledu na jejich fitness úroveň. Buduje svalovou sílu, rovnováhu, flexibilitu a aktivuje stabilizační svalstvo po celou dobu cvičení.

FitAerobic

Lekce charakteristická delším aerobním blokem prokládaným posilováním všech svalových skupin. Delší aerobní zatížení podporuje intenzivní spalování tuků, zlepšuje tělesnou kondici a pohybovou koordinaci. Při vysoké intenzitě zátěže jsou využívány komplexní cviky zapojující kardiovaskulární a svalový systém, používáním vlastní váhy těla a malých pomůcek. Většina cviků je prováděna v rychlosti, kterou si každý cvičící individuálně přizpůsobí, proto je tato lekce vhodná téměř pro kohokoliv. Pro 6 cviků v šesti sériích je přesně stanoven časový úsek na cvičení i odpočinek. Tím docílíme cvičení v nejvyšší možné intenzitě, což přináší úbytek hmotnosti a zvýšení svalového tonu.

CoreTraining

30-ti minutové cvičení zaměřující se na posílení středu těla, tzn. především v oblasti zad a hlubokých břišních svalů. Posílení svalového středu těla by měl být základem každého složitějšího pohybu. Když budete cíleně posilovat i tzv. posturální svalstvo včetně hlubokého stabilizačního systému (HSS), získáte větší cit pro pohyb, zvýšíte svalovou spolupráci a obnovíte správné (zdravé) pohybové stereotypy. Vhodný trénink pro lidi trpící bolestmi zad a se sedavým zaměstnáním.

BodyForming

50-ti minutová lekce pod vedením trenérky určená pouze pro ženy. Trénink se zaměřuje na tvarování a zpevňování problémových partií jako břicho, stehna, zadek a také na komplexní posílení celého těla. Redukce váhy a zlepšení kondice je samozřejmostí.

Kruháček pro ženy

Skupinové cvičení pouze pro ženy pod vedením zkušené trenérky, kdy po určitém časovém intervalu střídáte několik po sobě jdoucích stanovišť. Během kruhového tréninku se zapojuje maximální množství svalových skupin, to znamená, že důkladně procvičíte celé tělo a díky neustále se střídající tepové frekvenci účinně spalujete i tuky! Vhodné pro všechny věkové i výkonnostní kategorie.

Power jóga

Jde o formu cvičení, po které se budete cítit skvěle. Při power józe spalujete tuk, zlepšujete a zvyšujete fyzickou kondici. S účinností jógových ásan odstraňujeme problémy se zády a stejně jako v tradiční józe se zbavujeme stresu, zklidníme nervový systém a rozvíjíme rovnováhu, koordinaci pohybů celého těla, flexibilitu. Pozice ve stoji vedou ke zlepšení krevního oběhu a dýchání, posilujeme při nich svaly převážně nohou, ale i další partie, uvolňuje se pánev a spodní část zad. Pozice na zemi se převážně zaměřují na páteř, protáhnutí spodní části zad, posílení stability horní části a zapojení hlubokého stabilizačního systému.

Relax jóga

Jde o formu jógy v mírnějším tempu. Soustředíme se na plynulý dech s pohybem a každou pozici řádně prodýcháme a upravíme její přesné nastavení. V relax józe intenzivně uvolňujeme klouby, protahujeme všechny svalové partie a posilujeme ty části, které hůře posílíme běžným tréninkem. Harmonizujeme celé tělo i mysl, zlepšujeme oběhový, kardiovaskulární i hormonální systém pomocí pozic, dýchání a relaxace. Propracovaný systém pozic je vždy v každé hodině zaměřen na celé tělo a následně na specifickou část těla, kterou uvolníme, protáhneme a posílíme. Vždy pracujeme s tělem jako komplexem a soustředíme se, aby pracovalo souměrně a uvědoměle při každém pohybu. V závěrečné části lekce je relaxace, která zklidní tělo a celý organismus. Relaxace probíhá pomocí autogenního tréninku (Schultzův autogenná trénink), Jacobsonovy progresivní relaxace a mnoho dalších relaxačních technik.

Burner Spinning (FAT)

Velmi intenzívní hodina, kdy se jízda na kole střídá s posilováním ochabujících svalových skupin. Rozdělení lekce: 55min kolo, 25min posilování svalových skupin + 5 min. břicho, 5 min strečink .

Classic Spinning (CLASS)

Hodina zaměřená především na jízdu na kole a tedy na spalování tuku a formování dolní poloviny těla. Během lekce se v rychlém sledu střídají různé styly jízdy s různou velikostí zátěže. Na závěr vždy posilování břicha, strečink.

Cvičení na míčích a bosu

V hodině se střídá rychlejší i pomalejší tempo. Zaměřujeme se na posílení celého těla s použitím různých náčiní. Bosu a balóny jsou díky svým vlastnostem ideální k aktivaci svalů hlubokého stabilizačního systému, tréninku rovnováhy a koordinace, posílení celého těla i zlepšení kardiovaskulární zdatnosti a ke spalování tuků, při čemž maximálně šetří klouby. Hodina je vhodná pro začátečníky, ale i pokročilé.

Power Spinning

Intenzivní hodina zaměřena na spalování tuků, posílení kardiovaskulárního systému a procvičení celého těla. Při hodině se používá různé náčiní. Na začátku je 10 - 15 minut zahřátí na kole, následuje 20 minutový posilovací blok (zaměřený na problémové partie). Poté se opět vracíme na 10 minut na kolo. Pak už jen pořádně břicho a strečink.

Fitbox

Jedná se o kondiční cvičení, které je doplněno o techniky bojových sportů, jako jsou údery či kopy. Trénink je zaměřen na tvarování postavy a zvýšení fyzické kondice

Thai Box

Thajský box známý též jako Muay Thai je původně thajské plno kontaktní bojové umění, které se stalo sportovní disciplínou a jejíž zápasy se odehrávají v klasickém ringu. Jedná se o jeden z nejtvrdších bojových sportů, při němž jsou kromě boxování povoleny také kopy, údery lokty a koleny. U nás si můžete pod vedením zkušeného trenéra Jakuba „Elvise“ Weissmanna vyzkoušet kondiční formu tréninku, při níž nácvikem jednotlivých technik posílíte celé tělo, zvýšíte svou vytrvalost, rychlost a tvrdost.

Body Rock

Jedná se o dynamické cvičeni ke zlepšení kondice a tvarování postavy. Cvičení je určeno speciálně pro ženy, které se nebojí výzvy.

Proměna 2017!!!
Don´t quit challenge 6
Média
H.E.A.T. Program
Spinningový sál
Nové spoty FIT PARK
Funkční zóna
On-line rezervace
Virtuální prohlídka
Osobní trénink

Areál IN PARK
1. máje 3236/103
703 00 Ostrava-Vítkovice

Otevírací doba:
Pondělí–Čtvrtek: 6.00–22.00 h
Pátek: 6.00–21.00 h
Sobota–Neděle: 8.00–21.00 h

Telefon na recepci
+420 604 555 363

Login or Register